11 Eylül 2008 Perşembe

wirelessless


O değil de Servet kazandı ben kazanamadım şu üniversiteyi. Sanırım çok değil sistemli çalışmış olsa gerek. Artık "kesik koni dershanesiyle işinizi şansa bırakmayın" tarzı reklamlarda görmeyi bekliyoruz kendisini. 2008 sahiden fırsatlar yılı mıdır nedir? Sınav sabahı ne yemiş acaba?
.
.
İnternetsiz hayat sağlam diş gibiymiş, çekilmezmiş gerçekten de. İleride kuracağım ülkede internet sosyal hizmet statüsünde olacak, halkım ücretsiz kullanabilecek, işçilerime üç ayda bir kota ikramiyesi verilecek. Nokta.
.
.
on eylül ikibinsekiz yengenle papaz olduğumuz tarih, olaylı bir gün, günlüğüne not düş dedi aytaç abim. aytaç abim benim bir günlüğüm olduğunu nerden biliyor ki?

4 yorum:

dide dedi ki...

küçük ibo da elektronik mühendisliğini kazanmış mesela.
biz nerde hata yaptık diye düşünüyorum bazen. sonra durduruyorum kendimi. yanlış olan ben değilim eminim buna artık.
hem hangi bölümü kazanmış bu topçu?

laptü dedi ki...

yanlış olmamak pek de para etmiyor, malum, bir yanlış dört doğruyu götürüyor bu hesapta. doğru-yanlış kavramlarının anlamlarını yeniden gözden geçirmek yerine, boyun eğmek daha akıl karı bu akılsız ülkede. o yüzden diyorum, birinci olacam zaten.


küçük ibo hangi arada büyüdü ki? gerçi zaten küçük ibo hep büyüktü benim gözümde, kravatlı, ceketli takım elbisesiyle. ama hülya avşarın kucağına oturunca küçülüveriyordu.


bu arkadaşımız da spor akademisi gibi bişey kazanmış. ama yine de kağıt üstünde o bu ülkenin üniversitede eğitim gören yani soru soran, düşünen, toplumsal kaliteyi yükselten genci. bense herhangi bir iş kolunda istihdam edilmemiş ve herhangi bir eğitim kurumuna bağlı olmayan atıl genç. ciddi bir sorunum toplum için.

dide dedi ki...

sinemalar, konserler, otobüsler bana geçen yıl en çok koyan buralarda öğrenci olamamaktı.

Adsız dedi ki...

Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulları yetenek sınavı ile öğrenci aldıklarından ve Milli Sporcuların getirdikleri Milli Sporcu Belgeleri onların bu bölümlere rahatlıkla girmelerini sağlıyor :)